duminică, 6 aprilie 2008

Raspuns la comentariul lui Dorin Popa

Profesorul universitar Dorin Popa a intrat in "Balanta cu Opinii" si a postat astazi un comentariu la articolul "Procurorul Ispir a raspuns, noi intrebam". Ceea ce afirma Dorin Popa este asa cum spune domnia sa FALS.

Dorin Popa are mai multe declaratii care se contrazic in ceea ce priveste decesul lui Cristi Bazga:

- in comentariul de pe "Balanta cu Opinii" afirma ca vina pentru moartea celui pe care l-a accidentat apartine cadrelor medicale de la Spitalul "Sfantul Spiridon": "Deşi am insistat în declaraţiile mele asupra necesităţii efectuării unei anchete în privinţa tratamentului medical de care a beneficiat (sau nu!) tânărul accidentat, instituţiile abilitate au neglijat acest aspect." Ce vina aveau medicii? Ce medicamentatie puteau sa administreze medicii, in conditiile in care accidentatul avea, potrivit Certificatului Constatator al Decesului, fractui craniene, contuzie celebrala, hematom intracerebral, ruptura renala, politraumatism. Dorin Popa a uitat ca a declarat urmatoarele in Ziarul de Iasi "I-am acordat primul ajutor si am observat ca victima mirosea a alcool". Acum, in comentariul de pe Balanta cu Opinii, Dorin Popa spune ca i-a acordat primul ajutor. Deci, potrivit lui Dorin Popa, in urma cu 4 ani victima mirosea a alcool iar acum spune ca i-a acordat primul ajutor. Dorin Popa nu stia la care spital a fost dus Bazga Cristi.

-in Gardianul din data de 28 martie 2008 Popa declara : "Era in afara oricarui pericol când l-am internat in spital. S-a batut cu niste oameni pe acolo si s-a taiat rau de tot, iar apoi a murit." As fi curios sa vad ca in dosarul in care Dorin Popa este anchetat apar declaratii ale martorilor care sa-l fi vazut pe Cristi Bazga, tanarul decedat, batandu-se cu gardienii. Domnul profesor Dorin Popa este de parere ca tanarul Cristi Bazga a murit pentru ca s-a taiat. Daca a fost asa, de ce s-a amanat decizia procurorului? De ce a trebuit sa se faca anchete timp de 4 ani, daca tanarul a murit din cauza unei taieturi? De ce Ziarul de Iasi a scris ca "Acesta(Cristi Bazga) fusese diagnosticat cu politraumatisme si soc hemoragic, insa la scurt timp de la internare a murit pe patul de spital." Cum poate un tanar cu politraumatisme si soc hemoragic sa se ia la bataie cu "oameni de pe acolo". Din raportul de autopsie medico-legala cu nr. 3611/C/12.01.2005 rezulta ca moartea numitului Bazga Cristi Constantin a fost violenta si s-a datorat socului traumatico-hemoragic produs in cadrul unui politraumatism(traumatism cranio-cerebral cu factura de bolta si baza de craniu, traumatism toracic, cu fracturi craniane, traumatism abdominal cu fisura renala si hematon retroperitoneal) care s-a produs in cadrul unui accident rutier, prin lovire urmata de proiectare de un plan dur.

-Jurnalul de Est: „Pe baiat l-am trimis sanatos la spital. In plus, accidentul nu s-a petrecut pe trecerea de pietoni, ci la mai bine de zece metri dupa, loc in care viteza permisa era de 60 km/ora, ori eu aveam 40“, a mai precizat Popa. Aceasta este a treia varianta in ceea ce priveste decesul lui Cristi Bazga, dupa cum afirma Dorin Popa. Asa cum am aratat mai sus un om sanatos nu are fracturi craniane si traumatisme, dupa cum arata acelasi Certificat Constatator al Decesului. Dupa cum arata ultima expertiza din 2007 accidentul s-a petrecut pe trecerea de pietoni.

-Dorin Popa: "Avea o rană mică la cap, datorată contactului cu parbrizul, dar care nu şiroia, la venirea Ambulanţei." Domnule profesor, si acum avem fesul plin de sange. Leziunile nu erau o simpla "rana".

Mai jos, Gabriela Bazga, mama tanarului accidentat de profesorul universitar, ii raspunde printr-o inregistrare audio.

16 comentarii:

Anonim spunea...

Am spus ca cel care mi-a ucis baiatul a trimis pe cineva sa-mi dea 4 milioane. De ce credeti ca nu i-am luat? Am facut imprumut in banca pentru inmormantarea fiului meu. Eu vreau sa mi se faca dreptate. Daca vine vorba de bani, e logic sa-i cer daune lui Dorin Popa. Am platit trei avocati, am facut n plangeri catre institutiile statului, am cheltuit o multime de bani. Insa eu n-am nevoie sa-mi dea domnul Popa bani. Instanta, va avea ultimul cuvant de spus. Noi am spus ca vrem dreptate. Asta e si numele clipului realizat de fiul meu Bazga Andrei. Dreptate nu inseamna ca daca Dorin Popa vine la usa la noi cu o suma de bani, trebuie sa-i primim. NU. Niciodata! Repet: VREM DREPTATE. VREM CA SA SE AFLE ADEVARUL CARE "NE VA FACE LIBERI".

Anonim spunea...

ma pun in pielea d-voastra,pentru ca si eu sunt mama..dar si a d-lui popa..aveti tot dreptul sa va luptati in instanta daca considerati ca aveti dreptate ..dar nu aveti nici un drept sa-l amenintati la tot pasul cu moartea ... , sunt si soferita si ma uit cu groaza cat de inconstienti sunt unii ... majoritatea pietoni, daca accidentul ar fi fost anul asta sau anul trecut ,d-l popa ar fi fost din prima nevinovat,pentru ca un pieton nu are voie sa calce pe trecere fara sa se asigure.

Anonim spunea...

Oameni buni luati de seama ca exista un D-zeu,auzi ultimul anonim gresesti cucoana,e si te informeaza bine,apoi vorbeste omeneste,ca nu a procedat corec mortaciunea asta fiind Dorin Popa,care omoara oameni nevinovati,mai ales pe trecere de pietoni,ce nesimtit tot el zice ca este nevinovat,si tot el zice ca vinovatia vine de la el insasi,se da de gol singur in mai multe posturi..i,am fost student,haha tot asa tin minte ca a facut si cu o familie in trecut,pana a mituito,eu le dau dreptate acestor oameni,sa,si faca dreptate,nu cedati tineti,o tot asa..

Anonim spunea...

Mai anonimule(cel care ai trimis mesajul pe 13 mai), spui ca ai fost studentul domnului Popa... Vreau sa te intreb si eu ceva: ai terminat facultatea? Daca spui "i,am fost student" inseamna ca ai terminat-o, dar nu pricep cum este posibil asa ceva!!! Ma gandeam ca daca " a mituito", pe familia respectiva,oamenii trebuie "sa,si" faca dreptate si indemnul tau este "tineti,o" tot asa,indemnul meu pentru tine este: ASCUNDE-TE IN GAURA DE SARPE!
Daca nu stii nici macar ca A MITUIT-O nu se scrie legat si nu ai auzit inca de "-", nu inteleg cum iti permiti sa il ataci pe Dorin Popa!!
Un om care nu cunoaste niste lucruri elementare si, pe deasupra, se lauda ca a terminat o facultate, este O NULITATE!
E mai usor sa vezi gunoiul din ochiul altuia, nu?

Anonim spunea...

E pacat ce se intampla. De 4 ani. DACA era pe trecere, DACA era baut, daca daca daca.... atunci dreptatea o sa fie facuta de catre Dumnezeu. Incercati sa ce? Sa faceti voi dreptate? La ce ii ajuta baiatului mort? Oare n-ar trebui sa il lasati sa se odihneasca in pace? Nu ne-a pus Dumnezeu pe pamantul asta sa judecam si sa dam cu pietre. Va rugati copilasului ce a ajuns cu siguranta in cer? Vorbiti cu el? Si credeti voi ca un inger asta va cere? Razbunare? Dreptate pamanteasca? Ochi pentru ochi? Fiti crestini, ganditi-va ca aveti un copil in cer ce va vede si mai mult il necajiti....Lasati-l sa dorama in pace...

Anonim spunea...

Eu spun ca am cunoscut aceasta familie si mi-am dat seama ca n-au mintit si nici nu minte pentru ca trecerea de pietoni din 2004 era amplasata chiar in fata portii care intrau si ieseau bolonavii si medicii si normal intr-un anonim care a fost postat ca Dorin Popa de 4 ani de zile ar fi paltit cu varf si indesat dar cui i-a platit? Normal ar fi trebuit la victima. Asa ar fi fost corect si nu la magistrati cu tot felul de plocoane. SI daca as fi vorbit de Dumnezeu de ce Dorin Popa nu s-a gandit si nu se gandeste ca exista Dumnezeu? Totusi a ucis un om. SI din urma i-a ramas familia indurerata din care nu s-a prezentat macar cu o floare sau o lumanare la capataiul acestui tanar. Ce fel de credinta are acest om? Sau voi care ati dat anonime despre acest tanar si despre familia lui. Ganditi-va la Dumnezeu ca si voi ati fi putut sa se intample acest impact ce v-ati fi facut sau familia voastra? Ar fi stat cu mainile in san sau sa mearga sa-l imbratiseze sa-i multumeasca ca i-a ucis fiul? Parerea mea este sa nu incercam sa judecam aceasta familie indurerata ca s-ar putea sa se intoarca impotriva voastra aceasta durere. Dumnezeu sa va ocroteasca sa nu patiti asa ceva.

Anonim spunea...

Mai Dorine. Nu te mai ascunde dupa perdea ca nu scrii tu aceste anonime si le trimiti catre acest blog. Pentru ca eu sunt sincera ca am terminat facultatea si mi-ai fost profesor dar erai foarte distrat si la colegele care erau mai frumusele le faceai avansuri iar la mamicile noastre ne cereai noua la elevi numerele de telefon ale mamicilor noastre din care le invitai la un ceai. Si mai departe...

Anonim spunea...

Mai eu nu stiu cine esti de ma sfidezi si nu cred ca il cunosti atat de bine pe DOrin Popa asa cum il cunosc eu. A fost si este un escroc far frica de Dumnezeu si de lipseam la vreo ora ar fi trebuit sa i-o platesc. Din pacate sunt parte barbateasca si nu femeiasca ca sa-i fi platit in natura.

Anonim spunea...

De unde stii ca acest tanar nu era pe trecerea de pietoni? Sau daca art fi fost baut? Il cunosc foarte bine si acest tanar n-avea vicii in aceasta privinta. Si niciodata nu traversa daca nu era trecere de pietoni. Eu nu incerc sa judec pe nimeni dar acest tanar nu merita asa ceva sa fie omorat si nefacuta dreptate. Dar cum este justitia noastra ca tine cu cei care au studii si bani, relatii nu cu acest tanar care era un simplu paznic la spitalul de psihiatrie socola. Si intr-adevar acest tanar a mers catre cer pentru ca e un inger intr-adevar dar nu va fi linistit pana ce nu ise face dreptate pe pamant. -

Anonim spunea...

Intr-adevar Dorin Popa ar fi trebuit la ora actuala sa se ascunda in gaura de sarpe ca sa nu il gaseasca autoritatile cand va veni raspunsul de la CEDO.

Anonim spunea...

Ma vezi-ti tu gunoiul din ochii tai. Cine stie ce servicii ti-ar fi facut Dorin popa de tii cu el pentru ca le-a promis si la moartorii acestui tanar pe care Dorin popa l-a ucis. DOrin Popa stie spunandu-i lui Henea Andrei \, martorul de pe maxi taxi ca daca isi schimba declaratia ii va da bani de garsoniera si asa a si facut. Decat sa mearga sa platyeasca la familia acestui tanar ucis de catre Dorin Popa.

Anonim spunea...

Multi dintre noi nu concetizam greselile facute de catre noi nu ne mai gandim ca exista un Dumnezeu si ar putea sa ne loveasca cum a lovit pe acest tanar nevinovatdin care faptasul DOrin popa care l-a ucis pe trecerea de pietoni si nu si-a recusnoscut fapta. Sunt fost coleg de munca si impartaseam orice fel de durere si am fost luat de la psihiatri si repartizat la alt post de munca. Imi pare nespus de rau de acest tanar ca mi-a fost mai ceva ca un frate. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si la familie sa-i dea putere sa mearga in continuare. Doamne ajuta!

Anonim spunea...

MA numesc Alin si traiesc in Canada si am fost coleg cu Cristi si imi pare foarte rau ca a lasat in urma o rana puternica in sufletul si in inimile fratilor si al parintilor. Parerea mea imi este sa mearga pana in panzele marii de a rezolva aceasta tragedie neasteptata care s-a abatut peste aceasta familie. AM cunoscut-o si imi pare foarte rau. Este o familie buna si cuminte. Au fost si sunt de apreciat si tineti-o asa in continuare.

Anonim spunea...

Parerea mea este ca acest nenorocit care a ucis acest tanar sa fie pedepsit foarte aspru de catre autoritati ca din privinta lui Dumnezeu va fi pedepsit triplu. Pentru ca si eu sunt tanar si daca as fi patit ca acest tanar ar fi suferit surorile si parintii mei la fel. Acest cruiminal, dupa parerea mea, a fost si este foarte orgolios ca sa mearga sa se inteleaga cu parintii acestui tanar. Datorita faptei se tine cu nasul pe sus pt ca e profesor universitar dar Dumnezeu ii va face parte.

Anonim spunea...

Nu stiu cum sa-ti zic domnule profesor sau domnule criminal. Oare tu il ai pe constiinta pe acest tanar? Nu cred. Oare poti sa dormi noaptea? Cum ti-am citit toate comentarile de pe acest blog mi-am dat seama ca esti cel mai dobitoc om de pe fata pamantului fara sa concetizezi de aceea ai ajuns la acest batjocura al tuturor care intra pe acest blog si il urmareste. Sfatul meu este prieteneste mergi la aceasta familie indurerata si incearca sa aplanezi aceasta drama daca esti cu frica de Dumnezeu si recunoaste-ti drama pe care ai savarsit-o.

Anonim spunea...

Rog pe aceasta familie indurerata sa nu mai accepte pe acest blog diferite anonime provocatoare de catre toate persoanele care nu concetizeaza aceasta drama pe care au suportat-o aceasta familie din urma acestui criminal din care nu pot sa-i spun altfel. Am si eu doi copii. SI-s ochii mei din cap. Daca i-ar fi intamplat cu vreunul dintre ei aceasta drama as fi mers si i-as fi luat gatul acestui criminal care nu are un pic de frica de Dumnezeu.