sâmbătă, 29 martie 2008

Accident mortal cu 43 de km/h

Un tanar din Iasi a fost spulberat de pe trecerea de pietoni in urma cu patru ani de zile. Viteza automobilului condus de profesorul Dorin Popa ar fi fost, potrivit expertizei procurorului de caz, de maxim 43 de km/h. Mai jos este postata expertiza procurorului si certificatul medical constatator al decesului. Intrebarea pe care mi-o pun si la care as vrea sa raspunda toti soferii este: Cu o viteza de 43 de km/h, la un impact frontal, poti zdrobi un om, asa cum dovedeste certtificatul medical constatator?


opinie pietoni












6 comentarii:

Ionut Benchea spunea...

frate, fa tot ce poti ca sa-l bagi la zdup pe criminalul ala ca nu merita sa stea in libertate...oameni ca popa trebuie dusi intr-o tara aparte, unde sa se omoare cum vor ei, nu sa omoare oameni nevinovati si in floarea vietii. te sustin daca ai nevoie si o sa-l bagam noi pe asta la bulau. curaj ca faci bine ce faci.

Anonim spunea...

ghita spune... oameni buni sa se faca odata dreptate sa infunde puscaria omul acesta ce tot creaza numa omoruri,acest om trbuie omorat pentru ca nu mai trbuie lasat sa,si faca de cap sa omoare oameni nevinovati,in legatura cu acel caz cu tanarul de 21 ani ce a fost omorat de catre acest indivi[Dorin Popa]e un crimina si jumatate,nu trebuie iertat,iar cu expertiza nu au procedat corect, au fost mituiti acei oameni de catre acest om,numai ca sa iasa el basma curata?
nuuuuuuuu acesta trebuie scos dinfunctie si bagat la inchisoare,cat mai repede,locul acestui om e in lumea zoo..nu face parte din categoria noastra a omeniri..si cei ce va face dreptate tinetio tot asa.

Anonim spunea...

Ciudat lucru...doi martori isis schimba declatatiile de la an la an? Oare sa fi fost chiar asa de aiuriti? Cred ca daca era la volan un om oarecare, acum era pedepsit. Dumnezeu sa o intareasca pe mama baiatului.

ella spunea...

sunteti absolut partinitori si iresponsabili. daca as fi fost eu cea vizata, ati fi fost de multa vreme dati in judecata. am avut si eu un accident, aveam 35 de km/h, nu 43 si, din pacate, nu s-a putut face nimic. eram intr-o localitate in jud. brasov, si un om care fugea, noaptea, mi-a sarit efectiv pe capota. a decedat, dar nu am fost condamnata. de ce? pt ca si pietonii sunt vinovati. in toate tarile civilizate dreptatea se face pe baza legilor, oricat de multa compasiune am avea fata de victime. sunt si pietonii vinovati, de foarte multe ori. ma gandesc sa declansez, pe blogul personal, o campanie in acest sens. sunt sigura ca sunt foarte multi oameni - soferi sau nu - care o vor sustine. condamnati un om pentru un simplu ghinion. daca ati fi fost dvs. in locul meu ? mergeati pe strada si un pieton, fugind, neatent, v-ar fi sarit in fata? profitati de durerea justificata a unei mame pt a face rau unor oameni care, cel putin din punct de vedere legal, nu au nici o vina - decat aceea ca merg, pe sosele, cu masinile, respectand toate legile. nu va doresc sa patiti ce-am patit eu, dar poate doar asa veti intelege cu adevarat o astfel de tragedie. e o tragedie nu doar pentru familia pietonului pe care l-am accidentat, ci si pt mine. zi de zi. ceas de ceas. ella

utilizator spunea...

Draga Ella, ceea ce spui tu este cu totul altceva. Fratele meu a fost ucis pe trecerea de pietoni. Cum iti explici ca timp de patru ani de zile nu s-a rezolvat acest caz. De ce crezi tu ca martorii si-au schimbat declaratiile de la an la an. De ce crezi ca martorii s-au facut ca ploua ? De ce nu a ajuns dosarul in instanta asa cum prevede legea? De ce crezi ca dosarul s-a plimbat de la Politia Rutiera la Procuratura? De ce mama mea nu a avut acces la dosar ? De ce avocatul nu a avut acces la dosar. Draga Ella, dragi soferi...sunt de acord cu faptul ca si pietonii sunt vinovati, dar daca era asa, nu mai dura patru ani de zile o "ancheta". Draga Ella, daca tu ai dat peste respectiva persoana si cineva ar fi vazut incidenteul si ar fi spus ca nu estivinovata ar fi fost ok. Dar daca martorul ar fi spus ulterior ca altfel s-a intamplat decat ce ai spus prima data. Ce-ai spune? Sa fim cinstiti si corecti si sa ne asumam greselile. Draga Ella cum iti explici ca la cateva luni de la accident un alt frate de-al meu a avut accident de masina, tot pe trecerea de pietoni. Soferul avea 50km/h. Fratele meu s-a lovit, si-a pierdut constiinta dar e in viata.

Nu vrem altceva decat sa se gaseasca vinovatii: atat cei de la Popitia Rutiera cat si cei de la Procuratura. Sau poate nu avem nici un drept pentru ca facem parte din plebe. Oare legile sunt doar pentru cei care au bani? Fratele meu a murit in accident de masina. Nu crezi ca ar fi trebuit sa stim si noi prin avocatul nostru ce probe sunt la dosar? Cum iti explici ca profesorul universitar Dorin Popa a avut acces la acest nenorocit de dosar? Cum itit explici ca dupa acest accident Dorin Popa nu i s-au recoltat probe biologice. Adica Basescu face accident si se duce la politie, iar un profesor universitar omoara un om si scapa de sub incidenta legii? Draga Ella, dragi soferi, va rog sa cititi declaratiile profesorului Dorin Popa. Un om care moare intr-un accident de masina la scurt timp dupa aceea, nu se ia la bataie cu gardienii de la Spitalul Sfantul Spiridon inainte de a muri. Poate ca Dorin Popa nu stie, dar acei gardieni de care vorbeste domnul Popa erau tot de la firma Gip Est. Asadar si prin urmare, un accidentat ajunge la spital, iar prima lui grija e aceea sa se ia la bataie cu gardienii. Ciudat lucru!!! Eu n-am auzit asa ceva niciodata.

Anonim spunea...

Bazga Gabriela zice:facem apel la toate Institutiile care sunt in drepturi sa ne poata ajuta in privinta fiului meu Bazga Cristi Constantin,deoarece toti Procurorii al Procuraturi de pe langa tribunal,acestia nu,si fac datoriile cum li se cuvin,luindune de exemplu:cu toate probele care au fost si au disparut si care mai sunt prezente,tot cu faptasul tine toti,pentru ca asa este la ei sistemul,probabil este facut de ''maria sa''..Au avut control de la C.S.M.Bucuresti,care le,au dat o dispozitie pentru solitionarea acestui dosar penrtu a fi trimis in judecata Dorin Popa,in care exista doua probe care nu mai trebuie nici un fel de martor,existand o caseta video obtinando firma GIP-EST din care ii rugam pe Autoritatile in care sunt in drepturi,sa ridice acea caseta video de la aceasta firma GIP-EST pentru ca arata totul ce se petrecuse in acea seara.Amintesc ca acei trei avocati care ne,au fost pusi si platiti de catre copii mei,mi,au reprosat ca iei nu sunt in drepturi de a,mi ridica acea caseta video de la firma GIP-EST,fiind inregistrata moartea fiului meu Bazga Cristi Constantin.Am una intrebarea:eu nu inteleg oare de cine e facut acest sistem???de catre Guvern sau de catre ''ei''..??stiu ca suna banal ceea ce va voi intreba,dar oare totii avocati procedeaza la fel?
de exemplu cum au procedat acesti trei avocati pe care i,am avut,si care au fost platiti cu bani multi si treaba putina:Mihailescu avocat,Bordica Luminita avocat,Geanina....avocat,acesti avocati au ras mai mult de noi.De la C.S.M.au trimis la politia rutiera acest dosaral fiului meu pentru a scoate dovezile reala si cu trimitere in judecata pe Dorin Popa pentru fapta sa.De la politia rutiera s,a intors dosarulal fiului meu la Procuratura de pe langa tribunal,avand cu trimitere in judecata,dar ''domnii''procurori poate face cum au mai facut si pana acum,fiind a treia oara de cand tot il scoate nevinovat,pentru ca dumnealor nu s,au luat si dupa niste probe din dosar:certificat de micropsie al fiului meu si certificatul lui Dorin Popa,avand certificat de alcolemie acesta fiind Dorin Popa,care a disparut din dosar fiind ca proba..dar totusi exista caseta cu martorul care specifica:expertul care a efectuat expertiza,cum a putut sa,l treacacu viteza 43-45km/h??daca fiul meu rezulta ca:mana-picior stang smuls,bazin,ficat,rinichii,inclusivsi plamani,dar si capul i,a fost farmat.As vrea sa citez ca parinte catre toti experti din Tara,si cu frica de D-zeu,ca au si ei la randul lor copii,dar ar fi in locul meu si cum s,ar fi simtit,si cum ar trece peste acest eveniment,intrebarea este:daca ar fi fost unul dintre copii vostri cum ati proceda??Astept si as vrea sa,mi dati pe acest sait un raspuns,dupa ce il veti citi acesta afirmatie ce v,am propus,o..pentru ca acest expert care a ''lucrat'' in dosarul fiului meu,si,a batut joc de sanatatea mea si de intreaga familie..o sa aiba si pentru ei judecata si batjocora Cel de sus.Citez,pentru ca il tot scoate basma curata considerandul ca e profesor universitar,si pe noi considerandune niste oameni simpli.Ii ROG pe Domnii Parlamentari si pe Domnul Presedinte al Tari Traian Basescu,si pe toti care sunt in drepturi sa ma ajute in aceasta problema cu fiul meu Bazga Cristi Constantin,care a fost omorat in 10.12.2004 de catre Dorin Popa,eu va zic ca si acesta este om sa fie judecat dupa fapta sa,pentru ca legile sunt facute numa pentru prostime??nu si pentru criminalul acesta??pe acest sait voi mai face inca un apel catre Curtea Europeana al Dreptul Omului,sa,l viziteze si dumnealor,sa vada cata nedreptate exista in Tara aceasta a noastra,de cand a murit ''Nicolae Ceausescu''pe timpul comunismului,pentru ca pe acel timp exista legi pentru toti,dar acum e ''un dezasrtu''.Insist si vreau ca pe domnii de la barou din Tara,sa forteze sa,mi de,a bani inapoi acesti trei avocati mentinuti mai devreme,pentru ca de patru ani de zile nu m,au ajutat cu nimic,m,au lasat de una singura sa,mi rezolv problema cu moartea fiului meu..ca de cate ori ma vedeau procurori,ma intrebau''aveti avocati'',dar eu le raspundeam ca sunt plecatiin oras sa,si ''cumpere scaune pentru birou''afirmand doamna Bordica Luminita,de aceea ROG sa mi,se inpoieze bani..si penrtu domnul Dorin Popa ce treaba are ca vreau caseta aceea,ce?cumva se teme de adevar?eu vreau Dreptate sa se faca..s,ai fac lumina fiului meu.