luni, 31 martie 2008

Scrisoare deschisa catre Procuratura Iasi

Domnule Procuror general,

Fiul meu Bazga Cristi Constantin a fost ucis pe trecerea de pietoni in data 10-12-2004 de catre profesorul universitar Dorin Popa. Dosarul cu numarul 17521P/2006 se afla in acest moment la Procuratura Iasi. Fiul meu a fost omorat in anul 2004 iar urmarirea penala a inceput abia in 2006. Cum va explicati acest fapt? De patru ani de zile ma chinui ca dosarul fiului meu sa intre in instanta pentru a fi solutionat. Pana acum dosarul penal mai sus amintit s-a plimbat de la Politia Rutiera la Procuratura si invers. Au fost sustrase si modificate acte si dovezi din dosar: inregistrarea video realizata dupa accident de Politia Rutiera care a fost modificata, caseta video a firmei GIP Est care a surprins accidentul, expertiza medico-legala realizatata imediat dupa accident a fost modificata (procurorul Niculescu a citit expertiza din care reiesea ca baiatului meu i-au fost smulse mana si piciorul stang, capul si bazinul erau zdrobite, iar ficatul spila si rinichii erau faramate). Aceasta expertiza nu mai exista la dosar precum si declaratiile martorilor:
- Nastasache Viorel si Laur Constantin (acestuia din urma i s-au facut presiuni ca sa-si schimbe declaratiile si a fost mituit). Laur Constantin a fost chemat de procurorul Niculescu Veta si insotit de avocata Luminita Bordica, sa declare ceea ce a vazut in seara zilei de 10-12-2004. "Cred ca avea peste 120/h. L-a azvarlit 2 metri in sus dupa care a revenit peste masina, venind cu capul pe parbriz. Gheata din picior i-a fost smulsa, ramanand cu tot cu soseta pe trecerea de pietoni. Trecerea de pietoni s-a umplut cu sticla." Aceasta declaratie a fost modificata ulterior si este posibil ca numitul Laur Constantin sa fi fost mitut pentru a-si modifica decalratia.
- soferul de pe maxi-taxi care a vazut accidentul, a fost fost amenintat de Dorin Popa cand s-a facut ultima expertiza la locul producerii accidentului. Soferul a aratat locul impactului dintre masina si fiul meu. Profesorul Dorin Popa l-a jignit pe soferul de maxi taxi si a vrut sa-l agreseze spunandu-i: "Ti-am dat bani". Soferul a raspuns: "Ce bani mi-ai dat? 50 mii si mi-ai promis loc de munca?" Profesorul: "Vrei bani de o garsoniera? La partile vatamate nu am dat nimic si tie vrei sa-ti dau bani de o garsoniera?" Politia Rutiera a a intervenit intre dansii ca sa-i linisteasca.
Pe parcursul acestor 4 ani avocatii pe care i-am platit nu au avut acces la dosar, motivandu-se faptul ca "se lucreaza". In 2005 domnul Prim-Procuror Spaiuc a decis scoaterea de sub urmarirea penala a profesorului Dorin Popa, intrucat nu ar fi fost dovezi suficiente la dosar. Dar aceste dovezi asa cum am amintit mai sus au fost scoase de la dosar, expertizele realizate de Politia Rutiera se contrazic cu realitatea si cu declaratiile martorilor. In prima expertiza a reiesit o viteza maxima de 43km/h, viteza cu care a reusit sa-l zdoobeasca pe fiul meu. Cum poate o viteza asa de mica sa dizloace un picior si o mana de la locul lor?
A doua expertiza a scos o viteza mai mare decat prima si a reiesit ca impactul a avut loc pe trecerea de pietoni. Prima expertiza nu arata faptul ca baiatul meu a fost omorat pe trecerea de pietoni.
Daca sunteti de buna credintia si va este frica de Dumnezeu si aveti copii, ganditi-va ca parinte: "Ce ati fi facut in locul meu? Cum ati face ca adevarul sa iasa la iveala?". Va rog cu insistenta sa aveti in vedere cazul meu si sa grabiti solutionarea corecta. Dau termen 7 zile pentru trimiterea dosarului 17521P/2006 in instanta. In caz contrar sotia mea, care nu mai are rabdare sa astepte, promite ca il va omora pe cel ce l-a ucis pe fiul nostru.

Aceasta scrisoare a fost trimisa domnului Ministru al Justitiei Marian-Catalin Predoiu si domnului Procuror General al Parchetului de pe langa Tribunalul Iasi, Iulian Ispir.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mafia hotilor, excrocilor si banditilor cu costume, camasi albe si cravate conduce Romania