vineri, 28 martie 2008

Declaratiile profesorului Dorin Popa

Dorin Popa: "Era in afara oricarui pericol când l-am internat in spital. S-a batut cu niste oameni pe acolo si s-a taiat rau de tot, iar apoi a murit."

As fi curios sa vad ca in dosarul in care Dorin Popa este anchetat apar declaratii ale martorilor care sa-l fi vazut pe Cristi Bazga, tanarul decedat, batandu-se cu gardienii. Domnul profesor Dorin Popa este de parere ca tanarul Cristi Bazga a murit pentru ca s-a taiat. Daca a fost asa, de ce s-a amanat decizia procurorului? De ce a trebuit sa se faca anchete timp de 4 ani, daca tanarul a murit din cauza unei taieturi?

De ce Ziarul de Iasi a scris ca "Acesta(Cristi Bazga) fusese diagnosticat cu politraumatisme si soc hemoragic, insa la scurt timp de la internare a murit pe patul de spital."

Cum poate un tanar cu politraumatisme si soc hemoragic sa se ia la bataie cu "oameni de pe acolo". Din raportul de autopsie medico-legala cu nr. 3611/C/12.01.2005 rezulta ca moartea numitului Bazga Cristi Constantin a fost violenta si s-a datorat socului traumatico-hemoragic produs in cadrul unui politraumatism(traumatism cranio-cerebral cu factura de bolta si baza de craniu, traumatism toracic, cu fracturi costale, traumatism abdominal cu fisura renala si hematon retroperitoneal) care s-a produs in cadrul unui accident rutier, prin lovire urmata de proiectare de un plan dur.

Gardianul:
„De patru ani ma tot ameninta cu moartea. Nu stiu daca o sa o faca sau nu. Stiu doar ca acel tânar nu a murit din cauza mea 100%. Era in afara oricarui pericol când l-am internat in spital. S-a batut cu niste oameni pe acolo si s-a taiat rau de tot, iar apoi a murit. Stie asta si mama lui, dar face tot acest scandal deoarece vrea sa-i platesc o despagubire de jumatate de miliard de lei vechi“, a spus profesorul Popa.

Domnule Popa nu s-a bătut cu nimeni baiatul. Ar fi bine sa aveti dovezi in acest sens. Poate aveti vreo caseta care a inregistrat bataia fiului nostru.

Jurnalul de Est: „Pe baiat l-am trimis sanatos la spital. Acolo s-a luat la bataie cu niste gardieni si a spart un geam, apoi a murit. Ori moartea lui mi-a fost mie pusa in circa. In plus, accidentul nu s-a petrecut pe trecerea de pietoni, ci la mai bine de zece metri dupa, loc in care viteza permisa era de 60 km/ora, ori eu aveam 40“, a mai precizat Popa.

Domnule Popa, dvs. aveaţi 40 la ora, anchetatorii "au dovedit" o dataă o viteză de 43 de km la ora iar altă dată 50 de km la oră? Dar caseta de la firma GIP Est are o alta viteză. Cautaţi-o si vedeţi domnilor anchetatori.

Ziua de Iasi: "Am toata compasiunea fata de doamna respectiva, insa ea este victima intoxicarilor din mass-media prin care s-a sustinut ca accidentul ar fi avut loc pe trecerea de pietoni. Expertizele arata clar ca era o distanta de 11 metri pana la trecerea de pietoni. Toti martorii din microbuz au vazut ca nu am fost vinovat si ca circulam cu viteza redusa. Mai mult, expertizele arata clar ca eu nu l-am izbit frontal si ca el a venit din lateral spre masina. Am stat patru ani de zile ca orice condamnat la usa Parchetului si a politiei. Femeia respectiva nu vrea decat sa-i dau bani, nu o intereseaza nimic altceva. Baiatul a plecat pe picioare de acolo si nici macar nu a vrut sa urce in Ambulanta. Mi-am dat tot interesul ca lucrurile sa mearga bine si baiatul sa-si revina din soc, insa dupa patru ore, cand m-am dus sa-mi iau permisul, am fost anuntat ca a murit", a spus ieri seara profesorul Popa.

"Pe femeia respectivă" o interesează ca domnul Popa să plateasca pentru fapta pe care a savîrşit-o. Băiatul era pe jumatate mort după ce dumneata, domnule Popa ti-ai dat seama că ai spulberat un om si nu un caine.

Telem: Prof. conf. Dorin Popa, Universitatea Al.Ioan Cuza Iasi: " Nu exista un singur om care sa vada accidentul, ca au fost destui martori care erau in microbuz, si care sa ma inculpe catusi de putin. Toti spun ca a sarit sageata si ca nu a putut fi evitat. Martorii de acolo, martorii oculari , nu este nici unul decat sa spuna adevarul. Vor sa dea vina pe mine , 3 zile am fost la parchet si 2 la politie daca asta credeti ca este viata, fara sa ai nici cea mai mica vina."

Care sunt acesi oameni care spun ca baiatul a fugit? Să-i aduceţi în instanţă domnule Popa să pună mâna pe Biblile şi să jure că asa a fost. Repet caseta de la GIP Est are o alta parere.

Telem (12.02.2009) "Eu nici macar nu stiu , uitati cum functioneaza justitia la televizor.Acuma aflu de la dumneavoastra , am fost saptamana trecuta si a spus ca o sa imi dea raspunsul peste o luna jumatate nu ma asteptam asa repede. Asta e tot ce am facut, mergeam cu 40 la ora , mi-a sarit din masina din laterala nu in fata, nu pe far nu este nici un semn de atingere . S-au dat marturii mincinoase ca s-a spart geamul, nu s-a spart ."

Stimaţi oameni ai legii, puteti crede ceea ce afirmă Dorin Popa? Daca il credeti cercetati dosarul si vedeti daca există vreo poză care să arate faptul că maşina era ca neatinsă. Certificatul constatator al decesului dovedeste cât de mincinos e Dorin Popa.


Ziarul de Iasi
13.02.2009 "Accidentul s-a petrecut la 10 - 15 metri de trecere. Am incetinit la trecere, nu era nimeni pe strada. Trecusem de trecere si incepusem sa accelerez, iar pietonul a aparut din fata stinga direct pe capota. Prefer sa ma duc in instanta, sint suplimente de expertiza care se contrazic intre ele. Expertul criminalist a mers cu ridicolul mult prea departe, tocmai pentru a aduce accidentul cit mai aproape de trecerea de pietoni"

Minciuni, minciuni, minciuni!!!

Va urma...

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi pare f rau pt ce ai patit.eu nu stiam de asta.te cred pt ca stiu cum mer treburile in romania.tot ce pot face e sa-ti urez multa putere de lupta pt ca ai nevoie,nu lupti cu un prof luptti cu un sistem.multa bafta.

Anonim spunea...

Cunosc aceasta familie Bazga si nu e asa cum sustine D-ul Dorin Popa, precum ca pe ei ai intereseaza doar banii si numic altceva.Pe ei (familia Bazga) ai intereseaza sa raspunda in fata legii acest domn pentru fapta sa. Daunele cerute de aceasta familie nu pot acoperi tristetea lor, plus ca in toti acesti ani de judecata au cheltuit multi bani pentru a se face dreptate.
Nu conteaza ca Dorin Popa este Profesor universitar, tot trebuie sa raspunda pentru fapta sa.