miercuri, 26 martie 2008

Profesorul Dorin Popa amenintat cu moartea

Protesteaza impotriva justitiei.

2 femei din Iasi au protestat astazi in fata Palatului de Justitie deoarece sunt nemultumite de solutiile date de
magistrati. Gabriela Bazga, mama unui baiat ucis in urma cu 4 ani pe o trecere de pietoni, ameninta ca il va
omori pe profesorul universitar Dorin Popa, dupa care se va sinucide. O alta femeie a intrat in greva foamei deoarece este nemultumita de pedeapsa mica primita de cel care i-a accidentat fata tot pe trecerea de
poetoni.

Gabriela Bazga, mama baiatului omorat: "Am vrut sa ma sinucid, am cutitul la mine va spun sincer daca nu mi se face dreptate, justitia din Iasi daca nu imi face dreptate sa mi-l scoata exact cum o fost si numai asta va spun sincer intai merg si il omor pe profesorul universitar si apoi ma sinucid si eu. Nu se mai poate o sa ajunga cazul cum a fost al Larisei care o fost omorata si nu s-a facut dreptate iar tatal fetitei s-a sinucis, asa voi face si eu. Stiu unde sta Dorin popa , i-am afisat tot felul de minunatii pe usa, stiu unde sta, si ma repet daca justitia in trei zile nu mi se pune pe rol acest caz al fiului meu, ii i-au gatul lui Dorin Popa."

Asa vorbeste o mama al carei copil a fost accidentat mortal pe o trecere de pietoni din Bucium. Accidentul s-a produs in urma cu 4 ani. Gabriela Bazga a avut atunci un soc si a fost de mai multe ori internata la Spitalul de Psihiatrie Socola. La volan se afla profesorul universitar Dorin Popa, de la Departamentul de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii, din cadrul Universitatii Alexandru Ioan Cuza.

Dorin Popa recunoaste ca ii este teama pentru viata lui dar spune ca este nevinovat.

Prof. conf. Dorin Popa, Universitatea Al.Ioan Cuza Iasi: " Nu exista un singur om care sa vada accidentul, ca au fost destui martori care erau in microbuz, si care sa ma inculpe catusi de putin. Toti spun ca a sarit sageata si ca nu a putut fi evitat. Martorii de acolo, martorii oculari , nu este nici unul decat sa spuna adevarul. Vor sa dea vina pe mine , 3 zile am fost la parchet si 2 la politie daca asta credeti ca este viata, fara sa ai nici cea mai mica vina."

Mama baiatului de 21 de ani a depus astazi o plangere impotriva procurorului de caz.

Gianina Porosnicu, avocata Acuzarii: "Urmeaza sa facem dupa procedura plangere impotriva solutiei data de
procurorul anchetator care va fi rezolvata de catre procurorul ierarhic superior, procurorului sefului Parchetului Tribunal celui care a validat solutia procurorului anchetator. Speram sa ne gasim dreptatea, daca nu tot pe care procedurala o vom cauta in instanta unde avem posibilitatea sa facem plangere impotriva solutiei data de procurorul superior. Este nepermis de mult, patru ani de zile dosarul a fost in aceeasi faza, in faza de urmarire penala. (Telem)

Niciun comentariu: