joi, 27 martie 2008

Poetul Dorin Popa a facut accident mortal la Bucium

Poetul Dorin Popa a facut accident mortal la Bucium
Data publicarii: 13/12/2004

Cunoscutul poet si jurnalist Dorin Popa (49 ani), profesor universitar la catedra de Jurnalistica a Universitatii "Al.I. Cuza " Iasi, s-a ales cu dosar penal pentru ucidere din culpa. O clipa de neatentie a fost de ajuns pentru ca soferul, aflat la volanul unui Peugeot cu numar de Bucuresti, achizitiont in leasing, sa ucida un om chiar pe trecerea de pietoni. Vrind sa prinda un maxi-taxi care tocmai oprise in statia de autobuz din dreptul Spitalului Universitar Socola, paznicul Cristi Biza (21 ani), angajat al GIP Est, s-a angajat in traversarea strazii in fuga. Intentia i-a fost fatala, el fiind omorit de rotile ucigase ale Peugeot-ului. "Era intuneric, vineri seara, in jurul orei 19. Veneam dinspre Bucium spre oras si m-am asigurat la trecera de pietoni din dreptul Spitalului Socola. Cum nu era nimeni, am apasat pedala de acceleratie, moment in care mi-a sarit in fata o persoana care alerga. Tocmai ma asigurasem si a aparut din senin. Am virat brusc dreapta cu intentia de a evita impactul, dar pietonul a intrat direct in masina. S-a rostogolit apoi si s-a lovit de parbrizul masinii. I-am acordat primul ajutor si am observat ca victima mirosea a alcool", a declarat profesorul Dorin Popa, soferul Peugeot-ului. Solicitata de urgenta, o Ambulanta l-a preluat pe paznicul de la Spitalul Socola, transportindu-l la Spitalul "Sfintul Spiridon". Acesta fusese diagnosticat cu politraumatisme si soc hemoragic, insa la scurt timp de la internare a murit pe patul de spital. Politistii de la Biroul Politiei Rutiere Iasi care au facut cercetari la fata locului i-au intocmit profesorului dosar penal pentru ucidere din culpa, urmind ca la finalizarea anchetei sa dispuna masurile legale. (Ziarul de Iasi)

Niciun comentariu: