marți, 1 martie 2011

Pretenţiile Gabrielei Bâzgă către Statul Român

Subsemnata Bâzgă Gabriela domiciliată pe str. Măgurii nr.7, bl. 620, sc B, et. 4, ap.16, Iaşi, am pretenţia către Statul Român în Dosarul 3313.2/245/2009, care nu a fost soluţionat în termen de şase ani şi trei luni de instituţiile judiciare competente. Au fost realizate toate procedurile legale prin intermediul cărora, eu Gabriela Bâzgă, am sperat la o soluţionare favorabilă în conformitate cu prevederile legii. Legea a fost încălcată de la început de instituţiile statului, soluţionarea Dosarului 3313.2/245/2009 fiind întâziată. Menționez faptul că din cauza demersurilor pe care, eu Gabriela Bâzgă, le-am făcut, am fost sfidată. De-a lungul anilor am postat pe internet mai multe materiale, plângeri şi filmări în care este acuzată incompetenţa instituţiilor statului. Eu, Gabriela Bâzgă, am fost grav afectată de moartea fiului meu Constantin Cristian Bâzgă, omorât pe trecerea de pietoni în anul 2004. De atunci, am fost internată de mai multe ori la Spitalul Socola din Iaşi.

În cei şase ani am fost hărţuită de instituţiile statului pentru că am făcut greve în faţa mai multor sedii ale instituţiilor competente şi pentru că am postat pe internet materiale video şi probe care au arătat contradicţiile şi ilegalităţile care mi s-au făcut.

Dosarul a întâziat să ajungă în instanţă timp de şase ani, după ce au fost realizate expertize şi contraexpertize care se contraziceau. Acest lucru a îngreunat şi complicat foarte mult soluţionarea cazului, ca să nu mai vorbim de faptul că instanţa a fost părtinitoare celui care mi-a ucis fiul.

Autorităţile competente nu au reuşit să intre în posesia casetei video care a surprins accidentul, deţinută de Firma Gip Est din Iaşi. O simplă privire pe blogul http://balantacuopinii.blogspot.com/ arată câtă presiune am făcut la adresa autorităţilor pentru ca această casetă să fie probă în dosar.

Copiii mei au fost hărţuiţi, ameninţaţi şi chemaţi la Poliţie sub acuzaţia că ar fi realizat blogul http://balantacuopinii.blogspot.com/ şi că ar posta pe internet materiale jignitoare către autorităţile competente. Sub acelaşi pretext şi eu am fost acuzată şi mi s-a intentat dosar penal.

Toate demersurile din dosar au fost realizate de către mine, Gabriela Bâzgă. Acest lucru reiese şi din faptul că în prezent am trei dosare penale. În aceşti şase ani am făcut cursuri de informatică şi calculatoare pentru a învăţa cum se foloseşte internetul şi am consultat mai multe cărţi de Drept astfel încât să pot continua demersurile. Deşi sunt bolnavă, am protestat atât pe caniculă cât şi pe ger, acest lucru fiind reflectat şi în presa locală din Iaşi sau Bucureşti. Am făcut sute de drumuri către autorităţi şi am bătut la zeci de uşi, plângând pentru că nu mi se face dreptate. De multe ori am leşinat în plină stradă, fiind luată de Serviciul de Ambulanţă pentru prim-ajutor.

Înmormânarea fiului meu a fost suportată de către mine după ce am făcut împrumut la bancă. Deşi actele doveditoare au fost depuse la dosar, ele lipsesc.

Solicitarea noastră este ca Statul Român să ne despăgubească cu suma de 5.000.000 euro (cinci milioane de euro).


Niciun comentariu: