luni, 26 mai 2008

De ce Dorin Popa nu ne da in judecata?

In urma cu o luna de zile, mai precis pe 18 aprilie, profesorul Popa Dorin (foto) s-a plans redactorului-sef al Ziarului de Iasi ca este tinta unor atacuri venite din zona unor persoane obsure. In lipsa curajului de a se apara in fata justitiei, domnul Popa face acuzatii impotriva reporterilor. In opinia domnului Popa, Ziarul de Iasi este vinovat pentru ca ei au fost primii care au scris despre accidentul din decembrie 2004. Domnul profesor ar fi trebuit sa le spuna studentilor la cursuri, cum trebuie sa procedeze un reporter in cazul in care ar afla ca cel de la catedra a facut accident. Nu inteleg de ce il supara faptul ca o fosta studenta a scris depre un fapt petrecut? Nu inteleg ce efect negativ ar avea o simpla stire? Poate ca in opinia domnului Popa acest accident nu s-a intamplat. Poate ca domnul Popa isi imagineaza ca daca Ziarul de Iasi nu ar fi scris despre accident nu ar fi existat acest blog. Domnule Popa va sugerez inca o data sa ne dati in judecata. Noi am face la fel. Daca ezitati sa ne dati in judecata, inseamna ca ceva va retine sa faceti acest lucru. E bine si asa, pentru ca lumea va intelege de ce sunteti un las, de ce va feriti sa ne actionati in judecata pentru atacurile tintite asupra dvs.

Un comentariu:

utilizator spunea...

Am sa va spun ca nu m-ati calcat pe nervi. Deci ati aflat de accident dupa 4 zile. Intrebarea ar fi ....de unde? Ca poate mai gasesc si alte materiale din presa. Ceea ce spuneti dvs. este fals. Nu am dat cu presupusul pentru a dovedi vinovatia domnului Popa. De fapt nici nu am spus ca Dorin Popa este vinovat. Chiar va rog sa cautati cuvantul acesta in blog si sa mi-l aratati. A spune ca cineva a ucis un om nu e tot una cu vinovatia. Vinovatia trebuie stabilita de justitie. Dvs. nu ati despicat firul in patru, ci noi am fost nevoiti sa facem acest lucru, pentru ca autoritatile nu si-au facut datoria. Ceea ce ati spus in comentariile anterioare sunt niste lucruri irelevante. Nu cred ca cineva va ancheta cate sotii are domnul Popa. Consider ca un procuror sau un judecator isi va pune multe semne de intrebare in momentul in care va vedea cati procurori au avut acest dosar in mana, cate probe lipsesc de la dosar, de ce caseta cu filmul din seara accidentului nu e la dosar, de ce martorii si-au schimbat declaratiile. De ce credeti stimate Anonim ca s-a musamalizat toate acestea daca Dorin Popa este nevinovat?

Stimate Anonim, pentru ca sunti un mare sustinator al domnului Popa va doresc sa simtiti pe pielea dvs. un impact frontal cu o masina care merge cu 50 km/h. Sunt sigur ca la cateva zile vom putea sta din nou de vorba. Daca domnul profesor ar fi mers cu aceasta viteza sunt sigur ca nu v-as mai fi scris acum.

Domnule Anonim, m-as fi bucurat sa aveti curajul de a-l sprijini pe domnul Popa, nu prin anonimat. Ceea ce este ingrijorator pentru domnul Popa e faptul ca putini se incumeta sa-l sustina, dar in acelasi timp, daca va uitati pe blogul domniei sale si al camaradului Florea Ioncioaia, veti constata ca sunt jicniti de anonimi in voia cea mare.

Spre deosebire de dvs. eu nu sunt un anonim. Sunt un om care are curajul sa spuna un adevar pe care il doresc si din partea justitiei. Daca va veti uita pe blogul domnului Ioncioaia veti vedea ca am postat un comentariu si mi-am scris si numele. Asa zic eu ca e mai frumos si civilizat. Domnul Dorin Popa, a postat un comentariu pe acest blog care a fost publicat.

Astept cu nerabdare si alti sustinatori de-ai domnului Popa, sa comenteze un lucru sau altul. M-as bucura daca acele posibile viitoare comentarii ar fi argumentate. Nu cum spune de ex. domnul Anonim: """Nici in jungla, daca am fi, nu am putea vopsi treceri de pietoni dupa bunul nostru plac, tot ne-ar lua cineva la intrebari, numai ca acolo, nu prea am avea nevoie de ele."""

Daca am spus ca trecerea de pietoni a fost mutata nu am mintit. Cand se vor face cercetarile se va dovedi acest lucru. Promit ca voi va voi tine la curent cu felul in care va decurge ancheta, dar asta numai dupa ce dosarul va ajunge in tribunal.

P.S. M-as bucura daca ati comenta in continuare, daca este posibil sub numele dvs. real. Va garantez ca nu voi tinti spre dvs. ci spre ceea ce spuneti.

P.S. 2 Nu stiu de ce dar am presimtirea ca sunti domnisoara.

Cu respect,
Andrei Bazga