miercuri, 7 mai 2008

Presupunerile false ale lui Dorin Popa

Dorin Popa publica pe blogul domniei sale si pe cel al domnului Florea Ioncioaia un text in care acuza "persoane obscure", ca duc o campanie impotriva domniei sale. Textul e aici.

Raspunsul nostru: Domnule Dorin Popa, ma determinati sa fiu nepoliticos, pentru ca pozati in continuare ca o fata mare. Nu pot sa cred ca ati ajuns la o asemenea performanta. De unde ati tras concluzia ca Balanta cu Opinii este un blog realizat de pe serverul universitatii? De ce va considerati o victima a Departamentului de Jurnalism? Nu aveti dovezi, dar dati cu presupusul. De ce nu va asculta nimeni? De ce nu sar studentii dumneavoastra in ajutor? De ce nu riposteaza la un asemenea complot impotriva dvs.? Daca am scris in acet blog ca Dorin Popa a ucis un om, am atasat si dovezile. Din pacate domnule Dorin Popa, dumneavoastra ati intrat intr-un razboi cu arme ruginite. Aveti declaratii care se contrazic, aveti martori care dorm prin cimitire, aveti martori mituiti si sustinere pe blog din partea domnului Ioncioaia. Domnule Popa, suntem in anul 2008, intr-o Romanie europeana, in care drepturile omului sunt garantate, iar greseala se pedepseste. Justitia incepe incet, incet sa dea semna de revigorare, presa devine cainele de paza al societatii. Va repet inca o data, daca nu v-ati dat seama: Acest blog este al nostru, al familiei Bazga!!! Poate va mirati de unde am atata imaginatie? De la Dumnezeu. El este vinovat pentru faptul ca vreau sa arat adevarul. Va rog sa ma dati in judecata, asa cum ati vrut sa faceti cu ziaristul care si-a facut datoria, pentru ca am tupeul sa "complotez" impotriva demnitatii dumneavoastra de profesor universitar. Adresa mea este: Strada Magurii nr.7, bl.620, sc B, et 4, ap.16. Astept citatie acasa pentru ca v-am denigrat imaginea, pentru ca am avut nesimtirea sa arat dovezile tuturor. Domnule Dorin Popa, domnilor procurori, stimati ziaristi care v-ati riscat locul de munca pentru articolele publicate, noi nu suntem anchetatori, noi nu avem puterea legii in mana, noi dorim sa ni se faca dreptate. Vrem ca dosarul sa ajunga in instanta. Din pacate acest lucru il ingrozeste pe Dorin Popa, pentru ca martorii vor spune adevarul de aceasta data, nu pentru ca i-am amenintat sau pentru ca le-am dat bani, ci pentru ca ii mustra constiinta si ideea ca au mintit pentru a-l scoate nevinovat pe vinovat. Daca dosarul a mers pana acum din procuror in procuror, acum va trebui sa ajunga in instanta, iar probele vor trebui sa apara. Ii asigur pe ziaristi ca pot sa stea linistiti in redactii pentru ca vom avea grija sa-i tinem la curent cu tot ceea ce se intampla. Le multumesc celor de la Iasicastiga pentru preluarea textului aparut luna trecuta in acest blog. Toate comentariile vor fi publicate pe acest site, pentru a da dovada de transparenta. Domnul Dorin Popa are un comentariu care a fost publicat. Asteptam si altele pentru ca ele contrazic adevarul.

Niciun comentariu: