sâmbătă, 7 iunie 2008

Audienta respinsa la procurorul Bors

Avocata Geanina Porosnicu insotita de clienta Bazga Gabriela au vrut sa intre in audienta saptamana aceasta la procurorul Mircea Bors care ancheteaza modul in care a murit Bazga Cristi Constantin. "Desi am insistat impreuna cu avocata mea, procurorul Bors nu a vrut sa ne primeasca. Dupa trei ore de asteptare, am rugat-o pe avocata sa incerce sa intre la procuror dar nici aceasta nu a fost primita fara nici un motiv. ", a declarat Gabriela Bazga.
Avocata: "Va rog sa-mi permiteti sa intru doua minute la procurorul Bors"
Ofiterul de serviciu: "Procurorul Bors nu primeste pe nimeni"
Motivul pentru care procurorul Bors nu a vrut sa aiba musafiri a fost deslusit ulterior. "Plimbandu-ma pe langa Parchet, am observat ca prin usa din spate, dinspre Spitalul Sf. Spiridon iese Dorin Popa. Sa cad din picioare", a mai spus mama tanarului ucis. Atat avocata Geanina Porosnicu cat si clienta Bazga Gabriela au ramas uimite de faptul ca Dorin Popa are prioritate in biroul procurorului Bors iar partea vatamata este lasata sa astepte fara sa li se spuna de ce.

Gabriela Bazga: Pentru ca impertinenta procurorului Bors a atins cote alarmante, il intreb pe aceasta cale cand are de gand sa dea drumul la dosar in instanta? Cat mai dureaza anchetarea dosarului? Sper ca domnul prim-procuror Valentin Iordan nu a uitat ca mi-a promis ca atat timp cat e la conducerea Parchetului Iasi va face tot posibilul ca dosarul sa intre in instanta. Vreau sa-i aduc aminte domnului Bors ca starea mea de sanatate este precara iar in urma cresterii temperaturilor voi avea probleme cu tensiunea. Chiar de voi muri pe scarile Parchetului Iasi nu ma voi lasa. Inca o data repet! Vreau dosarul in instanta!!!
Incepand de luni dimineata voi face greva in fata Parchetului de pe langa Tribunalul Iasi. Tin sa precizez ca presa va fi anuntata de actiunea mea.

Niciun comentariu: